End Of Season Toernooi REL

Zoals de meeste clubs weten zijn de toernooidagen bij REL drukbezocht. Om elke club of cluster een kans te geven om aan onze toernooidagen deel te laten nemen, vragen wij de clubs (of cluster) met één team per categorie in te schrijven. Met deze regel geven wij als REL iedere club of cluster de gelegenheid om aan een toernooi deel te nemen. Twee weken voor een toernooidag zal er bekeken worden of er de mogelijkheid is om met een 2e team in een categorie in te schrijven.

Hieronder de EOST specificaties:

End of Season 10’s toernooi voor: max 8x Cubs (U14) - teams en max 8x Junioren (U16) -teams
- Wedstrijddatum: zaterdag 8 juni 2024

End of Season 10’s toernooi voor: max 8x Colts (U18) - teams en max 8x Senior -teams
- Wedstrijddatum: zondag 9 juni 2024

Details voor de REL toernooidagen:

• - Prijzen voor de top drie
  • - Inschrijfgeld End of Season 10’s € 120,- per team
  • - Worstenbroodje + Broodje hamburger alle deelnemers aan End of Season 10’s toernooi

Op alle toernooidagen zal er voldoende eten (frites, snacks en broodjes) en drinken te verkrijgen zijn tegen normale betaling.

Wij vragen per ingeschreven team medewerking in de bezetting / inzet van een scheidsrechter. Zonder deze medewerking is een toernooi realiseren lastig en soms onmogelijk.

Graag de aanmelding realiseren door dit formulier in te vullen.

Zijn er nog vragen / opmerkingen, neem gerust contact op met onderstaande persoon.

Wanne Wevers
(0)6-55892747