Convocatie 2022 - 45

Afgelopen zaterdag hebben de Colts een zinderende wedstrijd gespeeld. Zij moesten tegen de Colts van Tilburg. Beide teams waren zeer gewaagd aan elkaar. Het verschil tussen winnen en verliezen was een penalty en een try, oftewel de penalty try, die door Tilburg gescoord is. De stand kroop gedurende de wedstrijd op met veel strijd aan beide zijden op de try line. Twee gemiste kansen bij de try line, die de Southern Warriors op een goede voorsprong hadden kunnen zetten. Helaas bleef de stand 25-19, waardoor Tilburg op de 1e plaats en de Southern Warriors op de 2e plaats eindigden in de poule. Zowel de tegenstander als de scheidsrechter vatten de wedstrijd samen met de strekking 'de uitslag was een dubbeltje op zijn kant'. Natuurlijk zuur voor het team maar een topwedstrijd gespeeld!

De Junioren hadden aan de Black OctoWasps een makkelijke tegenstander. Bij de Cubs en Junioren is het zo, dat als het verschil meer dan 45 punten is, dat dan de wedstrijd stilgelegd wordt en die stand dan de eindstand wordt. De wedstrijd kan dan verder gespeeld worden, maar dan worden de punten niet meer geteld. Eindstand 56-10. De Junioren zijn 1e in hun poule geworden.

De Cubs speelden ook in Tilburg. Eindstand 39-23. De Benjamins hebben een paar mooie potjes gespeeld bij de Bondsdag. De wedstrijd van Heren 1 is verzet naar 4 december vanwege corona besmettingen. De Heren 2 hebben helaas in RFC Oisterwijk Oysters 3 hun meerdere moeten erkennen. Eindstand 3-60

Zaterdag 12 november 2022
Turven: vrij
Benjamins: vrij
Mini's: vrij
Cubs: vrij
Junioren: vrij
Colts: 10:00 uur / kracht en conditie

Zondag 13 november 2022
Heren 1: 15:00 uur / wedstrijd UIT in Den Bosch tegen RC The Dukes 3
Heren 2: 15:00 uur / wedstrijd UIT in Stevensbeek tegen ORC Black Bulls 1

Zaterdag 19 november 2022
Turven: vrij
Benjamins: Regio dag The Dukes (verdere info via de teammanager)
Mini's: Regio Dag The Dukes (verdere info via de teammanager)
Cubs: 1e wedstrijd in de 2e fase (indeling nog niet bekend)
Junioren: 1e wedstrijd in de 2e fase (indeling nog niet bekend)
Colts: 1e wedstrijd in de 2e fase (indeling nog niet bekend)

Zondag 20 november 2022
Heren 1: 14:30 uur / wedstrijd THUIS in Etten-Leur tegen RRC
Heren 2: vrij

Tijden en locaties kunnen afwijken. Via de team apps zullen eventuele wijzigingen gedeeld worden.

Boekjes Grote Club Actie

Deze kunnen tot en met 15 november ingeleverd worden.

Carnavalswagen

Volgend jaar gaat REL weer meelopen met de kinderoptocht. Hiervoor hebben we materiaal nodig en handige handjes, die mee willen helpen met het maken.
Voor meer info, of wil je materiaal sponsoren, meld je aan bij Jeroen Ramaekers.

SAVE THE DATE - REL KERSTDINER OP ZATERDAG 17 DECEMBER

Vanwege alle Corona-toestanden hebben we het twee jaar moeten missen, maar op 17 december staat het traditionele REL Kerstdiner voor de senioren gepland! Noteer deze datum alvast in je agenda en houdt deze avond vrij voor een stijlvol en gezellig diner met je Rugby vrienden en vriendinnen. Meer details over de locatie en de avond volgen op korte termijn, maar houdt rekening met een inloop vanaf 17.30 en aanvang van het diner rond 18.30.

We hopen dat jullie (18+ ers) allemaal aanwezig zullen zijn en dat we er traditiegetrouw een mooie avond van kunnen maken!

Competitie indeling

Cubs (U14): CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 / Cubs Bowl Poule B - 1e fase
Junioren (U16): REL JU 1 / Junioren Shield Poule D - 1e fase
Colts (U18): CL Southern Warriors CO 1 / Colts Bowl Poule B - 1e fase