Convocatie 2022 - 46

Dinsdag zaten de teammanagers van de Cubs, Junioren en de Colts met smart te wachten op de nieuwe indeling voor de 2e fase. Rijschema's, wasschema's barschema's moesten nog gemaakt worden. Ouders en spelers wilden ook weten hoe of wat. Eind van de middag kwam dan het verlossende woord van de Rugby Bond. De Cubs mogen zich sterk maken in de Shield, de Junioren zijn gepromoveerd naar de Bowl en de Colts zijn, dankzij een zeer sterke 2e plaats in de Bowl in de 1e fase,, gepromoveerd naar de Plate.

Komende zaterdag is het voor de Benjamins, Mini's, Cubs, Junioren (die een thuiswedstrijd spelen)  en Colts vol aan de bak, beter gezegd aan de bal. Gaat vast weer een top zaterdag worden!

En zondag kunnen de Heren 1 weer in volle glorie aanschouwd worden bij REL. De thuiswedstrijd tegen Rotterdam belooft weer een waar spektakel te worden! Dus als je zaterdag en/of zondag een lekker potje rugby wil zien, kom dan snel naar REL

Zaterdag 19 november 2022
Turven: vrij
Benjamins: Regio-dag The Dukes (verdere info via de teammanager)  >>>  DEN BOSCH
Mini's: Regio-dag The Dukes (verdere info via de teammanager)  >>>  DEN BOSCH
Cubs: 11:00 uur / wedstrijd UIT / RC Delft CU 2 vs. CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 >>> DELFT
Junioren: 12:00 uur / wedstrijd THUIS / REL JU 1 vs. Waspus JU 1 >> ETTEN-LEUR
Colts: 13:00 uur / wedstrijd UIT / CL CazWa Warriors CO 1 vs. CL Southern Warriors CO 1 >>> CASTRICUM

Zondag 20 november 2022
Heren 1: 14:30 uur / wedstrijd THUIS / RC Etten-Leur 1 vs. RRC 2  >>>  ETTEN-LEUR
Heren 2: vrij

Zaterdag 26 november 2022
Turven: vrij
Benjamins: Regio-dag Rugby Club Eindhoven (verdere info via de teammanager)  >>>  EINDHOVEN
Mini's: Regio-dag Rugby Club Eindhoven (verdere info via de teammanager)  >>>  EINDHOVEN
Cubs: 11:00 uur / wedstrijd THUIS / CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 vs. RRC CU 2 >>> GOES
Junioren: 12:00 uur / wedstrijd UIT / RC Aachen JU 1 vs. REL JU 1 >>> AKEN
Colts: 13:00 uur / wedstrijd THUIS / CL Southern Warriors CO 1 vs. RCT CO 1 >>> MIDDELBURG

Zondag 27 november 2022
Heren 1: 15:00 uur / wedstrijd UIT / RC Delft 1 vs. RC Etten-Leur 1  >>>  DELFT
Heren 2: 15:00 uur / wedstrijd THUIS / CL RCC/Oemoemenoe/REL 2 vs. RC The Dukes 4  >>>  ROOSENDAAL

Tijden en locaties kunnen afwijken. Via de team apps zullen eventuele wijzigingen gedeeld worden.
De wedstrijden staan ook vermeld op onze website https://www.rugbyclubettenleur.nl/wedstrijden

Carnavalswagen

Vooralsnog zal carnaval dit jaar door gaan en zal dus ook de kinderoptocht op zaterdag 18 februari door de straten van Etten naar Leur rijden!

Wij als jeugdcie van REL vinden het leuk om hieraan mee te doen! Echter kunnen we wel helpende handjes gebruiken.

Dus....

Vind je het leuk om mee te helpen bouwen, (ervaring?) en/of mee te lopen?
Meld je aan bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (dus niet bij Jeroen Ramaekers, zoals abusievelijk in de vorige convocatie stond)

Onze bedoeling?
  • Jeugd van de Turven tot de Colts lopen mee in de optocht, zodat mensen aan de kant zien dat rugby voor alle leeftijden is.
  • Begeleiding om eea uit te delen aan flyers/stickers en trekken van de kar met ons ontwerp.
Kun je ons (ook) eventueel helpen aan materialen?
Daar zijn we ook erg blij mee!

Wat we zoal nodig zullen hebben:
  • wagen/kar
  • kippengaas
  • constructiehout
  • schroeven
  • kranten/oud papier/a4 a5 papier (geen reclamefolders)
  • behangplaksel
  • verf
  • ijzerdraad/touw
  • ducttape
  • dunne pvc pijpen
  • doek/juten
  • kwasten
  • vernis
  • schuim
Geef je op en wie weet gaan wij er met de hoofdprijs vandoor!
Alaaaaaaaaf!!!

SAVE THE DATE - REL KERSTDINER OP ZATERDAG 17 DECEMBER

Vanwege alle Corona-toestanden hebben we het twee jaar moeten missen, maar op 17 december staat het traditionele REL Kerstdiner voor de senioren gepland! Noteer deze datum alvast in je agenda en houdt deze avond vrij voor een stijlvol en gezellig diner met je Rugby vrienden en vriendinnen. Meer details over de locatie en de avond volgen op korte termijn, maar houdt rekening met een inloop vanaf 17.30 en aanvang van het diner rond 18.30.

We hopen dat jullie (18+ ers) allemaal aanwezig zullen zijn en dat we er traditiegetrouw een mooie avond van kunnen maken!

Competitie indeling

Cubs (U14): CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 / Cubs Shield Poule D - 2e fase
Junioren (U16): REL JU 1 / Junioren Bowl Poule B - 2e fase
Colts (U18): CL Southern Warriors CO 1 / Colts Plate - 2e fase