Rugbydagen op Rugbyclub Etten-Leur in Mei

rugbydagen2024.pngMaak je klaar voor een onvergetelijke ervaring tijdens de rugbydagen op Rugbyclub Etten-Leur in de meivakantie! Deze 3-daagse rugbyclinics, met iedere dag een ander thema, beloven niet alleen veel uitdaging en plezier, maar bieden ook een unieke kans voor kinderen (leeftijd 6-16 jaar) om te trainen onder begeleiding van diverse topspelers en -coaches. Zo zal je merken dat je echt beter wordt. Ben jij er ook bij?

Tot 1 april 10% early bird korting: code REL10

BELANGRIJKSTE INFORMATIE

Data: 1, 2 en 3 mei 2024

Tijden: 10 uur - 16 uur

Locatie: Rugbyclub Etten-Leur

Inschrijven per dag is mogelijk

WAT KUN JE VERWACHTEN

Training van Internationals:
Leer de fijne kneepjes van het rugbyvak van diverse topspelers en topcoaches!

Tips en Tricks:
Ontvang waardevolle tips en tricks van de allerbesten om jouw rugbyvaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

Plezier staat voorop:
Naast serieuze trainingen zijn er ook leuke activiteiten om ervoor te zorgen dat deze rugbydagen een onvergetelijke en plezierige ervaring worden.

Indeling op basis van leeftijd en voorkeur:
Deze rugbydagen zijn voor kinderen van 6 t/m 10 jaar en 11 t/m 16 jaar. De kleine groepen zorgen voor veel individuele aandacht.

INSCHRIJVEN EN MEER INFORMATIE:

Inschrijven: Bezoek de website www.rugbyspirit.nl en volg ons op Instagram en Facebook voor updates en voorbereidingen. Heb je vragen? Mail ons op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Grijp deze kans om je rugbyvaardigheden te verbeteren, nieuwe vrienden te maken en een onvergetelijke tijd te hebben op het veld.
Rugby Spirit wacht op jou! 🏉✨