Esra van Ramele genomineerd voor sportvrouw van het jaar!

Met trots vernamen we dat afgelopen week Esra van Ramele genomineerd is voor de titel van sportvrouw van het jaar in Etten-leur.

Esra sportvrouw vh jaar
Esra is al vele jaren lid van REL en heeft alle jeugdcategorieën doorlopen. Een aantal jaren geleden heeft Esra in samenspraak met “Zebra” de stap gemaakt naar het nationaal talenten centrum in Amsterdam om daar, naast haar studie en trainingen bij Rel, daar 3 keer per week mee te trainen met het talenten 7s team van nederland. Dit heeft inmiddels geresulteerd in het officiele debuut van Esra bij de dames 7s, ondanks dat ze nog een jeugdspeelster is! Op het Ek voor B-landen is ze europees kampioen geworden en daarmee promotie afgedwongen naar de hoogste divisie in rugby 7s. Plaatsing van dit team voor de volgende olympische spelen is hierbij het doel.
We zijn enorm trots op de nominatie van Esra en Esra in het bijzonder. Het zou fantastisch zijn als Esra ook verkozen wordt als sportvrouw van het jaar!
Via de volgende link kan er tevens gestemd worden voor de Piet Sprenkels Publieksprijs, we roepen alle Rel-leden dan ook op om deze link te gebruiken en op Esra te stemmen. Uiteraard mag deze link met iedereen gedeeld worden…

Zaterdag 26 januari zal de bekendmaking van sportman/vrouw/ploeg en publieksprijs zijn in de nieuwe Nobelaer in Etten-leur. Iedereen is hierbij welkom!