Junioren (14-15 jaar) - U16

Michael van Osch

Teammanager(s)

Trainingstijden

De Junioren trainen dinsdag- en donderdagavond van 19:00 tot 20:30 uur.
Afmelden voor trainingen of wedstrijden via de spelers Whatsapp groep.

Competitie

De REL Junioren 1 spelen samen met BRC JU 2 als clusterteam CL BRC/REL JU 2 in de landelijke competitie, waarbij in het eerste deel van de competitie bepaald wordt welk nivo de teams in het 2e en 3e deel van de competitie tegen andere teams van eigen nivo zullen uitkomen. Dit om de spelvreugde en uitdaging zo hoog mogelijk te houden. Aan het eind van deze competitie zullen er, afhankelijk van de eindstanden, playoff’s gespeeld worden voor het Nederlands kampioenschap. De wedstrijden van de Junioren vinden plaats op zaterdag.

Programma en standen

Junioren Ribbon Poule C - 1e fase