Uitnodiging Deltalent zondag 10 maart

deltalent 1

Uitnodiging

Deltalent Rugby organiseert zondag 10 maart een informatieve bijeenkomst voor ouders, trainers en ambitieuze U17 spelers geboren in 2003, 2004 en 2005 van de verenigingen: O. Oysters, RCT, BRC, REL, RCC, Tovaal en Oemoemenoe. Locatie BRC. Na afloop van de voorlichting volgt een rugbytraining gericht op kennismaken en het ontwikkelen/verbeteren van vaardigheden behorende bij continuïteit. Programma staat onder leiding van Deltalent Rugby Hoofdcoach Ed Oskam. Training wordt verzorgd door onze vaste rugbytrainers Ronald Berrevoets, Cyril Breinburg en Sander Hadinegoro. Allen oud international, bijzonder ervaren, bekwame en bevlogen trainers die hun sporen zeker verdiend hebben binnen Rugby Nederland. Zij laten zich ondersteunen door enkele aansprekende NL Internationals.

09.15 – 09.30                  Inloop en ontvangst

09.30 – 10.15                  Voorlichting (Rugby) Deltalent en Belarus trip

10.15 – 12.00                  Rugbytraining

12.00 – 12.30                  Uitloop, omkleden en douchen

12.30 – 13.00                  Afsluiting met een broodje aangeboden door Deltalent

Inschrijven middels onderstaande link uiterlijk  3 maart

Belarusreis

Bij voldoende interesse bestaat  de mogelijkheid van 14 t/m 19 augustus met een selectie van U17 af te reizen naar Belarus ( 20-23 spelers) voor het spelen van wedstrijden en andere activiteiten. De selectie wordt samengesteld uit Deltalentspelers en spelers van uitgenodigde regionale verenigingen. Meer informatie volgt op 10 maart maar staat ook op de website van Deltalent www.deltalent.eu

Uitbreiding Technische staf Deltalent

Mocht je interesse hebben om ook deel uit te gaan maken van de technische staf dan kun je dit kenbaar maken ovv motivatie en cv bij Ed Oskam (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

deltalent 2