1e Gouden REL Event 50-jaar was een succes!

Foto20210213 021

1e Gouden REL Event 50-jaar was een succes!

Na een maand of 4 van voorbereidingen zijn wij als Jubileum-commissie trots om terug te kijken naar het 1e Gouden REL event. Jullie als leden, ouders, sponsoren en vrienden van REL hebben met elkaar 100 REL jubileum gadget pakketjes gekocht!! Super om zo het 1eGouden Event van ons jubileum jaar te starten.

Afgelopen zaterdag 13-02-2021 zijn de pakketjes via een Pick-up point bij REL uitgegeven.
De bestellers zijn vooraf via een schrijven geïnformeerd over de voorwaarden van het ophalen van het bestelde pakket. Ook het tijdsslot was aangegeven wanneer iemand welkom was om de mogelijke piek en groepsvorming te voorkomen.
Met de uitgifte zijn de richtlijnen en voorwaarden netjes aangehouden. Iedereen was enthousiast het pakketje te ontvangen, maar vooral om weer even bij de REL te kunnen zijn!

Tijdens het ophalen zijn door de razende reporters David en Tom vragen gesteld aan de bestellers. De antwoorden op de vragen waren leuk om te horen! Veel oude herinneringen kwamen naar boven.
David Schram zal de vragen en antwoorden in een digitale vorm professioneel “knippen en plakken”, waarna we het filmpje via de digitale REL kanalen gaan delen!

Al met al: Jullie hebben voor REL weer geschiedenis geschreven! En wil je hiervan een paar foto's bekijken, klik dan hier.

Hartelijk dank voor jullie steun aan de club.

Het was weer leuk jullie te zien en hopelijk tot snel bij de REL!

Met sportieve groet,
Namens jubileum commissie van Rugbyclub Etten-Leur