Zaterdag 6 november CL ZeBra Tovaal/REL CU 1 VS Maastrichtse RC CU 1

Geschreven door Sacha (moeder Linze)
Fotos: Harold (vader Bjorn)

Vandaag speelden de Cubs samen met het cluster team van Tovaal, thuis in Goes. Koud, maar gelukkig droog! Ruim op tijd, met 4 Rel cubs.

Door een behoorlijk aantal blessures was Maastricht present maar flink uitgedund. Het gevolg was dat wij vanuit ons clusterteam onze spelers uitleenden. Geen probleem, als we maar kunnen spelen!
De 1e helft was ons team duidelijk veel sterker, er werden mooie try's gemaakt! Ook 'onze' Linze mocht er 1 van op zijn naam schrijven, de 1e voor hem! Apetrots dus...

Bij rust was het 56-0. Dat is een lekker gevoel en geeft moed om door te knallen!

In de 2e helft was ook Tovaal/Rel weer beduidend sterker, maar nu zag ook Maastricht kans om punten te scoren. Uiteindelijk was de eindstand 64-17 Top gedaan cubs! Met een hiep hoi sloten we  de wedstrijd af.

Leuke wedstrijd om te zien en er werd uitermate sportief gespeeld. Na afloop een praatje en een drankspel (natuurlijk 0% alcohol) én de dik verdiende broodjes knakworst met soep. Op naar volgende week!