Zaterdag 13-11 Voorburgse RC CU 1 VS CL ZeBra Tovaal/REL CU 1

Geschreven: Bert Bartels
Fotos: Femke de Leeuw

Afgelopen zaterdag  moesten onze boys Tovaal/Rel CU 1 uit in voorburg. Voorburgse Rugbyclub. Helaas vanuit REL 2 geblesseerden, waardoor we niet compleet konden afreizen.
Wel hebben we deze jongens enthousiast aangemoedigd en zelfs gevlagd!

Na de nodige corona controles aan de poort in Voorburg, mochten we het terrein op.

Bij ons clusterteam van Tovaal  waren ook een paar geblesseerden, waardoor we niet met 15 man iin het veld zouden staan.
Gelukkig had de tegenstander meer dan voldoende spelers en mochten we er een paar lenen.

Na een intensieve warming-up mochten de mannen het veld betreden.
De eerste helft ging ontzettend goed. De teams waren erg aan elkaar gewaagd. De stand was dan ook bij de rust 12-12. Naarmate de wedstrijd vorderde liep de Voorburgse RC steeds wat meer uit. Uiteindelijk verloren we met 41-22

We kunnen terugkijken op een mooie sportieve wedstrijd. Door de winst van vorige week en het verlies van afgelopen weekend staan we nu op een 4e plaats. A.s. zaterdag spelen we thuis tegen RFC Oisterwijk. De huidige nr 2! Dat wordt spannend...