Zaterdag 2-4-2022 Tovaal/Rel - Oysters

Foto's:  Femke
Geschreven door Femke

Vandaag mochten we weer afreizen naar ons clusterteam Tovaal, om de wedstrijd tegen de Oysters te spelen.
Het zonnetje scheen, maar wel met een erg frisse wind. Hoe anders dan vorige week dat we nog in ons shirtje stonden te genieten van de mooie pot.

Oysters, as usual een sterke tegenstander waardoor de koppies soms al hangen voor ze beginnen.
Maar goed gemutst na de warming up van Michiel het veld op en gaan! We gaan er weer voor....

Tovaal/REL merkte al gelijk een bliksemstart van de Oysters en moesten vol aan de bak.
Al snel was er een try gemaakt, maar dat lieten onze gasten niet over hun kant gaan en sloegen vol terug.
Een tegen aanval werd ingezet en ze lieten min of meer de Oysters verdwaasd achter.
Snel naar de andere kant van het veld en een try vanuit ons werd gemaakt!
Er werd weer goed teamwerk verricht en over en weer werden er try's gemaakt.
Vanuit ons helaas een paar gemistte conversies. Maar ze waren gewaagd aan elkaar vandaag!

In de 2e helft van de wedstrijd sloeg de vermoeidheid toe en waren er een paar geblesseerden bij Tovaal/Rel.
De oysters leenden hun spelers zodat we waardig verder konden, maar in de laatste paar minuten kon niet voorkomen worden dat er nog een paar tegen try's werden gemaakt.
Helaas hebben we deze pot verloren met 31-50, maar in het clubhuis stonden broodjes knakworst op de heren te wachten.
Volgende week een nieuwe kans om winst te pakken. Dan is het de wedstrijd ook weer in Goes tegen Gouda.