CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 vs. RRC CU 2

De Cubs mochten op 26 november hun opwachting maken in Goes voor de 'thuis' wedstrijd tegen RCC2. Zowel de REL/Tovaal combinatie als RCC2 hadden de wedstrijden van vorige week met grote overmacht gewonnen. Na nog even samen met Tovaal te hebben getraind luidde de fluit als startsignaal en na een snelle try was het binnen een paar minuten 7-0. Dat bleek de opmaat voor de rest van de wedstrijd. RCC2 kwam er nauwelijks aan te pas, en de jongens maakten try na try. Ook vrijwel alle conversies waren geslaagd. RCC gaf niet op en bleef proberen om beter in de wedstrijd te komen, maar REL/Tovaal bood geen opening en trok de wedstrijd volledig naar zich toe. De ruime winst biedt mogelijkheden om goed in de wedstrijd te komen en goed te oefenen met tactisch spelen. Na 50 speelminuten zat het er op en gaf de uitslag 68-0 aan.