Mini's spelen in Rotterdam

De mini's speelden op 12 maart in Rotterdam mee, en troffen daar teams waar ze niet vaak tegen spelen. We werden allerhartelijkst ontvangen en in de eerste pot tegen RRC 2 lieten de jongens prachtig spel zien. Er werd goed overgespeeld, goed gekeken en met overtuiging getackled. Het was een superfanatieke partij die redelijk gelijk opging en uiteindelijk werd gewonnen met 5-3.

De volgende wedstrijd tegen Delft gingen de jongens er ook vol in en werd er opnieuw prima gespeeld! Er was achteraf wel wat frustratie over wat beslissingen van de ref waarover het gevoel was dat het niet helemaal fair was. De wedstrijd werd verloren met 3-1.

De laatste partij was tegen RRC 1. De vermoeidheid en de frustratie na de vorige wedstrijd speelden nog mee, en het ging nu iets moeizamer. De tegenstander was ook sterk en het lukte niet meer om zelf tot scoren te komen. Wel werd goed tegenstand geboden en lieten ze zien de afgelopen weken veel te hebben geleerd. Het was een mooie dag.