Convocatie 2024-05

Onderstaand de convocatie 2024-04. Heeft u vragen of opmerkingen over deze convocatie, mail dan naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U kunt ook deze enquete invullen: https://www.rugbyclubettenleur.nl/convocatie-enquete

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Met vriendelijke groeten,'

Afgelopen zaterdag was het lekker druk op de club. In de ochtend 11 TBM – teams uit de regio, waar de spelers en ouders zich lekker in het zonnetje hebben vermaakt. In de middag speelde onze Colts met een onder tal tegen OtcoBuls. Deze oudste jeugd spelers hebben goed tegenstand geboden tegen een fysiek goed ingespeeld team. Met vlagen was het getrainde spel goed te zien.

Afgelopen dinsdagavond hebben de top 3 verkopers van onze grote clubactie eindelijk hun prijs in ontvangst mogen nemen! Chayenne, Morris en Evan ontvingen naast de welverdiende medaille ook een de extra prijs omdat ze zo goed verkocht hadden! Toppers!! Veel plezier met de REL- Caterbury Rugby rugtas, T-shirt en sokken. De totale opbrengst van de grote clubactie was totaal € 2.049,- en zal ten goede komen van trainingsmaterialen.

A.s. zaterdag spelen de Cubs en Junioren de eerste inhaalwedstrijden en zondag spelen de heren een uitwedstrijd tegen de Oysters 2 in Oisterwijk. Hieronder de details van de wedstrijden.

Naast de rugbywedstrijden van de jeugd en senioren is er de komende week veel te doen bij REL. Hieronder de activiteiten.

Tot snel bij REL!

02-02 Start 6 Nations Rugby toernooi, te zien bij REL.
A.s. vrijdag 02-02 start het 6 Nations Rugby toernooi met een top wedstrijd Frankrijk -vs- Ierland.
Deze wedstrijd is te zien op de beeldschermen in het clubhuis.
- 20:00 uur clubhuis open
- 21:00 uur start wedstrijd
Kom met je maatjes lekker op de club kijken!

03-02 Pré Carnaval bal bij REL.
A.s. zaterdag is er bij REL het Pré Carnaval bal. Zoals eerder aangegeven gaan de deuren van het clubhuis om 15:00 uur open. Alle leden + introducés, ouders & familie, de sponsoren & vrienden van REL zijn welkom. Onder begeleiding van een heuse DJ en lekkere suikerspinnen hopen we met jullie te kunnen hossen, dansen en een glaasje te kunnen drinken.

06-02 OLA bij REL.
A.s. dinsdag is de eerste dinsdag van de maand, dus OuweLullenAvond!!!
Een mooie gelegenheid om met je ouwe maatjes het veld op te gaan en samen een fysieke work-out aan te gaan. Na de training zal er een hapje worden geserveerd en zal het drankje lekker smaken.

10-02 Deelname Carnaval kinderoptocht.
Volgende week zaterdag doet REL weer mee doet aan de kinderoptocht dit jaar. Een mooie gelegenheid om ons als club in Etten-Leur te laten zien. Heb je interesse om mee te lopen samen met je kind of als CJC of senior lid, dan kun je, je aanmelden bij Anika, teammanager van de turven (tel: 06-42184708)

Wedstrijdsecretaris

Dringend refs gezocht voor Cubs, Junioren en Colts wedstrijden !!!
Het is erg moeilijk om refs te krijgen voor de thuiswedstrijden van de Cubs, Junioren en de Colts. Nu vallen we doorgaans terug op Wanne en op Max, maar beiden zijn zeker niet altijd (makkelijk) beschikbaar. Maar er zijn bij REL veel meer gekwalificeerde mensen, die zeker de wedstrijden van de CJCs kunnen fluiten. Buiten dat biedt REL ook de mogelijkheid om op kosten van REL een scheidrechtercursus te volgen, die jou een officiele scheidsrechters status kunnen geven. Ik denk hier vooral aan onze senioren, maar zeker ook de oud-senioren spelers, die op deze manier betrokken kunnen blijven bij REL.  Sjoerd Wartena is bereid om de refs bij te staan bij de wedstrijden. Meld je aan bij mij via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of  Wanne Wevers Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Jeugdcommissie

LET OP JEUGD!! Laatste kans: Opgave jeugdtrip 2024.
Februari is in zicht en dat betekent dat er eigenlijk een einde komt aan de inschrijving voor de jeugdtrip.
Eigenlijk...Want we willen alle jeugdleden nog even de kans geven om je tóch nog op te geven voor de trip die gepland staat op 24, 25 en 26 mei.
Afgelopen dinsdag zijn wij, Kirsten en Femke, naar de trip locatie geweest. Daar zijn we hartelijk ontvangen én hebben we een leuke plek gezien waar veel mogelijkheden zijn voor spellen en een hoop vermaak met en voor elkaar. Heb je je nog niet opgegeven, meld je z.s.m. aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Gebruik hiervoor ook het formulier in de bijlage.

Sponsors gezocht voor de jeugdtrip!
Voor de jeugdtrip zijn wij ook dit jaar op zoek naar sponsors. Ouders/grootouders/bedrijven iedereen die maar wil. Grote of kleine bedragen of in een andere vorm (boodschappen bijvoorbeeld) alles is welkom.
Wil je iets doneren/sponseren neem dan contact op met de jeugdcommissie. Per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch/app met Cindy Huysmans 0646022411

Zaterdag 3-2-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10: Regiodag bij Tovaal in Goes
Mini’s/U12: vrij
Cubs/U14: Uit wedstrijd CL Oysters/RCC CU 1 vs. CL BRC/REL CU 2 / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Thuis wedstrijd @ BRC CL BRC/REL JU 2 vs. RC Eindhoven JU 1 KO 12:00 uur
Colts/U18: - geen wedstrijd -

Zondag 4-2-2024
Heren 1: Uit wedstrijd RFC Oisterwijk Oysters 2 vs. RC Etten-Leur 1 / KO 15:00 uur

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

3-2-2024: Pré carnaval bal bij REL
10-2-2024: Kinderoptocht
1-3-2024: TB bondsdag
1-3-2024: Landelijk Mini Festival 1e van 2 in totaal