Convocatie 2024-08

Onderstaand de convocatie 2024-08.

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Met vriendelijke groeten,'

Na 2 weken geen/ weinig rugby op de Nederlandse velden, komend weekend weer actie op de velden. De jeugd heeft oefenwedstrijden / training op de planning staan. De Colts en Senioren hebben hun inhaal competitie wedstrijd van afgelopen 20 & 21 januari.

Afgelopen zondag was onze jeugd wel in actie te zien op het Nederlands Rugby Centrum in Amsterdam. Voor de wedstrijd waren de kids te zien in hun REL – outfit in de ere haag, waar de internationals van Nederland en Duitsland voor de start van de wedstrijd doorheen liepen. In de rust hebben de mini’s samen met hun clusterpartner RC Dort een wedstrijd tegen Voorburg RC gespeeld.
Een mooie ervaring voor de kids, begeleiding en ouders die er bij waren en een mooie uitslag voor Nederland 39-13 winst. Voor een impressie klik op deze link om onze webpagina te bekijken en  klik op deze link om onze Facebook pagina te bekijken

Rabobank bijdrage aan REL.
Afgelopen dinsdag heeft REL een mooie financiële bijdrage van de Rabobank gekregen. De 15.000,- bijdrage is een mooie start om de verlichting van het trainingsveld te gaan vervangen voor LED verlichting. Met de bijdrage van de Rabobank zijn we er nog lang niet, maar met een goede financiële regeling vanuit de gemeente, hopen we uiteindelijk begin van volgend seizoen ‘24-‘25 de LED verlichting gemonteerd te hebben.

Jeugdcommissie

Ja ja!
Daar zijn we weer!

Het is over een maandje alweer Pasen en dat betekent eieren zoeken, misschien een eitje beschilderen, maar zeker ook opeten!
En wat is er nou lekkerder dan chocolade paaseitjes...

Wij starten als jeugdcommissie een leuke actie om paaseitjes zelf te kopen, maar je kunt deze natuurlijk ook verkopen aan je familie, buren, enz!
Een zakje kost €2,50 a 200 gram.

De jeugdspelers krijgen via hun teammanagers volgende week een verkooplijst mee.
Er is dan de tijd tot 14 maart om te kopen en te verkopen.
Lever de lijst op deze datum weer in bij je teammanager of bij iemand van de jeugdcommissie (aanwezig in het clubhuis) en op 19 maart kunnen de bestellingen worden opgehaald aldaar!

Uiteraard hangt er voor iedereen in het clubhuis vanaf as zaterdag ook een reservering/bestellijst zodat je in kunt vullen hoeveel zakjes je wilt met je naam erbij.

Graag ontvangen we de betaling gelijk bij de inschrijving via de QR code, die erbij staat.
Kom je even niet in het clubhuis dan is het ook zo geregeld via de convocatie met bijgevoegde QR code. Let op: Deze code kun je niet scannen met je eigen bank app!

Heb je vragen over de actie, of wil je iets doorgeven? App dan naar Cindy: 06-46022411

De opbrengst gaat naar de jeugd/jeugdtrip.
Zet jij ook weer je paasbeste RELbeentje voor?

Alvast onze grote dank!

PaaseiTikkie.png

Zaterdag 24-2-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12:  trainen met RC Dort & RCT in Tilburg / aanvang 10:00 uur
Cubs/U14: Gezamenlijk trainen in Etten-Leur van 10:00 - circa 12:00 uur
Junioren/U16: Thuis oefenwedstrijd tegen Oysters in Breda / KO 12:00 uur
Colts/U18: Uit wedstrijd CL Gelre CO 1 vs. RC Etten-Leur CO 1 / KO 13:00 uur

Zondag 25-2-2024
Heren 1: Uit wedstrijd ESRC The Elephants 1 vs. RC Etten-Leur 1 / KO 15:00 uur

Zaterdag 2-3-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10: Bondsdag
Mini’s/U12:  Landelijk Mini Festival (1e ronde)
Cubs/U14: Thuis wedstrijd CL BRC/REL CU 2 vs. NRC The Wasps CU 1 @ Breda / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Thuis wedstrijd CL BRC/REL JU 2 vs. CL Wageningen OctoBulls JU 1 @ Breda / KO 12:00 uur
Colts/U18: Uit wedstrijd Haagsche RC CO 3 vs. RC Etten-Leur CO 1 / KO 14:30 uur << Let op afwijkend tijdstip

Zondag 3-3-2024
Heren 1: Thuis wedstrijd RC Etten-Leur 1 vs. RC Delft 1 / KO 14:30 uur

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

2-3-2024: TB bondsdag
2-3-2024: Landelijk Mini Festival 1e van 2 in totaal
16-3-2024: Landelijk Mini Festival 2e van 2 in totaal
23-3-2024: TBM Pre Paastoernooi
11-5-2024: voorrondes jeugd NK 7s
18-5-2024: finales jeugd NK 7s
24 t/m 26-5-2024: jeugdtrip
26-5-2024: finale heren NK 7s

Heeft u tips voor de convocatie, of wilt u 'gewoon' uw waardering kwijt, dan kunt u dit via dit formulier laten weten: https://www.rugbyclubettenleur.nl/convocatie-enquete  of mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.