Convocatie 2024-09

Onderstaand de convocatie 2024-09.

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Vorig weekend heeft onze jeugd zich weer lekker uit kunnen leven op de rugbyvelden. Voor de Turven, Benjamins en Mini's was het lekker trainen samen met Dordt en RCT in Tilburg. De Cubs hadden bij REL een training samen met hun clusterpartner BRC. Even weer de puntjes op de i voor de wedstrijd van deze week zaterdag. Ook de Junioren hebben zich kunnen scherpen middels een oefenwedstrijd tegen de Oysters. Alleen de Colts hadden een inhaal competitie wedstrijd tegen Gelre in Wageningen. Helaas waren er niet zoveel Colts en hebben ze 3 spelers kunnen lenen van Gelre. Wel verloren, maar toch gespeeld. Klasse hoor boys! De senioren stonden op het veld tegen de Elephants. Ook deze wedstrijd werd niet gewonnen. Onze mannen kwamen niet echt in het spel en lieten hier en daar wat tackles liggen. Ondanks dat hebben ze het verschil niet drastisch laten oplopen.

Komend weekend zijn de Turven en de Benjamins aanwezig bij de Bondsdag en trainen de Mini's bij The Dukes in Den Bosch. De Cubs en Junioren spelen een thuis wedstrijd in Breda en de Colts reizen af naar Den Haag bij HRC. De Senioren ontvangen de mannen van Delft bij REL, dus kom onze mannen aanmoedigen!

Ook nog even aandacht voor ons TBM Pre paastoernooi. Het toernooi wordt erg goed bezocht, dus zijn helpende handen altijd erg welkom. Achter de bar, op het veld. Het is echt geen rocket science wat je moet doen. Heb je vragen hierover vraag het je teammanager. Ook al reeds een verzoek aan de ouders om weer lekkernijen te bakken voor verkoop ten behoeve van de jeugdpot. Alle beetjes helpen.

Jeugdcommissie

Ei ei ei een ei hoort erbij. En met Pasen zeker. En laten we nou net als jeugdcommissie daar een leuke actie voor bedacht hebben. Oh je had er al van gehoord? Mooi! Oh en je zou graag die paaseitjes willen bestellen? Nou dat is ook mooi. Er zijn al lijsten rondgegaan, maar als je ze liever digitaal wil bestellen, dan kan dat natuurlijk ook! Hieronder staat een QR code waarmee je ze kunt bestellen. Scan de QR code met je camera of met een QR scan app en dan wordt je naar de Tikkie website gestuurd. Klik op '+ Bericht toevoegen?' en zet even de naam van de speler/lid erbij en indien van toepassing de categorie.

Wat krijg je voor die Euro 2,50? Een zakje a 200 gram met paaseitjes van witte, pure en melkchocola. Lekker toch?

Met de opbrengst wordt natuurlijk weer de jeugdpot gevuld en die gebruiken we dan weer voor de jeugdtrip! Dus tikkie-en maar (of gewoon de lijst invullen, dat kan ook)

En heb je vragen over de actie, of wil je iets doorgeven? App dan naar Cindy: 06-46022411

PaaseiTikkie.png

Zaterdag 2-3-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10: Bondsdag
Mini’s/U12:  trainen bij The Dukes
Cubs/U14: Thuis wedstrijd CL BRC/REL CU 2 vs. NRC The Wasps CU 1 @ Breda / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Thuis wedstrijd CL BRC/REL JU 2 vs. CL Wageningen OctoBulls JU 1 @ Breda / KO 12:00 uur
Colts/U18: Uit wedstrijd Haagsche RC CO 3 vs. RC Etten-Leur CO 1 / KO 14:30 uur << Let op afwijkende tijd

Zondag 3-3-2024
Heren 1: Thuis wedstrijd RC Etten-Leur 1 vs. RC Delft 1 / KO 14:30 uur

Zaterdag 9-3-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: Toernooi bij de Dordtsche Rugbyclub
Cubs/U14: Uit wedstrijd RCT CU 1 vs. CL BRC/REL CU 2 / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Uit wedstrijd RC Aachen JU 1 vs. CL BRC/REL JU 2 / KO 12:00 uur
Colts/U18: Thuis wedstrijd  RC Etten-Leur CO 1 vs. CL SBN Pink CO 1 / KO 13:00 uur

Zondag 10-3-2024
Heren 1: Uit wedstrijd GRC Tovaal 1 vs. RC Etten-Leur 1 / KO 14:00 uur << Let op afwijkende tijd

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

2-3-2024: TB bondsdag
23-3-2024: TBM Pre Paastoernooi