Convocatie 2024-10

Onderstaand de convocatie 2024-10.

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Wedstrijdsecretaris

Afgelopen weekend hebben onze senioren een zeer mooie overwinning weten te behalen op de senioren van Delft. Onze mannen lieten zien, dat er heel veel kracht in ons team zit. Mooie acties, goed samenspel, scherp en gedreven. Spel dat laat zien, dat onze mannen lekker op stoom zijn. Komend weekend spelen de senioren uit tegen Tovaal. De Zeeuwse klei zal hen ook vaste grond kunnen bieden voor een overwinning.

Onze Turven en Benjamins hebben afgelopen weekend de bondsdag meegedaan en de Mini's hebben lekker kunnen trainen. Komend weekend  is er in Dordt een toernooi.

De Cubs en Junioren hadden vorig weekend beiden een thuiswedstrijd in Breda. Beiden hebben daar mooie winst binnen kunnen slepen. De Colts blijven het moeilijk hebben, maar hebben ondanks dat het verlies toch nog redelijk weten te beperken. Komend weekend spelen de Colts thuis bij REL, dus kom zeker kijken en kom ze aanmoedigen! De Cubs en Junioren spelen beiden uit. De Junioren hebben een reis naar Aken voor de boeg, dus dat betekent vroeg opstaan.

Op 30 maart krijgen we twee U17 teams uit het Verenigd Koninkrijk op bezoek. Volgende week hier meer over. Maar zet deze datum alvast vast in de agenda, want hier gaan mooie potjes gespeeld worden! En voor het TBM Pré Paastoernooi kunnen we zeker nog hulp gebruiken, dus meld je vooral aan (en vergeet de cake etc. niet voor op de bar).

Jeugdcommissie

De paaseieren beginnen ons al om de oren te vliegen, maar er kunnen er nog veel meer 'gelegd' worden. De tikkie QR heeft slechts een korte houdbaarheidsdatum, dus hieronder de nieuwste om je paaseieren te bestellen. Zet even bij de opmerkingen voor wie je bestelt.

Tikkie20240308.jpg

TBM Pré Paastoernooi .....
En kom tussen de wedstrijden van het TBM Pré Paastoernooi zeker even langs bij de tafel van de Jeugdcommissie. Ook dit jaar is er namelijk weer de verkoopactie 'Geef rugbykleding een tweede leven'. Van de opbrengsten kunnen we mooi weer onze jeugdpot spekken. En heb jij/ heeft jouw kind nog rugbykleding, die niet meer past, lever deze dan in bij één van de leden van de jeugdcommissie. Hopelijk maken wij dan anderen er weer blij mee!
En dat is nog niet alles. Ook organiseren we dan weer de ondertussen beruchte Jeugdcommissie Tombola. Benieuwd met welke te gekke prijzen jij naar huis kunt gaan ...... kopen die lootjes dus!

Rugbytrip Senioren

De trip is van vrijdag 10 mei tot en met zondag 12 mei.
Op vrijdagmorgen om 10.00 uur verzamelen in het clubhuis van REL. Nadat er het een en ander gecontroleerd en uitgedeeld is, gaan we richting Parijs.
Onderweg een Franse lunch. Eind van de middag aankomst hotel.. Daarna naar een amateurclubje in de buurt voor een wedstrijdje.

Zaterdag rugbywedstrijden kijken; Racing 92 tegen Bayonne. Parijs bekijken bij het avondlicht.

Zondag rond de middag vertrek richting Etten-Leur. Rond 18.00 uur aankomst clubhuis REL waar we de tour afsluiten met een buffet.

Aanmeld formulieren zijn er op de dinsdagavonden bij de bar. Kosten voor het geheel verzorgde gebeuren is EURO 350,--.  Je kunt dit bedrag overmaken naar de clubrekening onder de vermelding Rugbytrip 2024 Parijs.

Wedstrijden

Zaterdag 9-3-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: Toernooi bij de Dordtsche Rugbyclub
Cubs/U14: Uit wedstrijd RCT CU 1 vs. CL BRC/REL CU 2 / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Uit wedstrijd RC Aachen JU 1 vs. CL BRC/REL JU 2 / KO 12:00 uur
Colts/U18: Thuis wedstrijd  RC Etten-Leur CO 1 vs. CL SBN Pink CO 1 / KO 13:00 uur

Zondag 10-3-2024
Heren 1: Uit wedstrijd GRC Tovaal 1 vs. RC Etten-Leur 1 / KO 14:00 uur << Let op afwijkende tijd

Zaterdag 16-3-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: nog niets gepland
Cubs/U14: Thuis wedstrijd. CL BRC/REL CU 2 vs. Haagsche RC CU 2 / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Uit wedstrijd RCT JU 1 vs. CL BRC/REL JU 2 / KO 10:00 uur << Let op afwijkende tijd
Colts/U18: vrij

Zondag 17-3-2024
Heren 1: Thuis wedstrijd RC Etten-Leur 1 vs. ESRC The Elephants 1/ KO 14:30 uur

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

23-3-2024: TBM Pre Paastoernooi
11-5-2024: voorrondes jeugd NK 7s