Convocatie 2024-11

Onderstaand de convocatie 2024-11.

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Peter Mul / Wedstrijdsecretaris REL

Wedstrijdsecretaris

De TBMs hebben afgelopen weekend meegedaan bij het toernooi georganiseerd door de Dordtsche Rugbyclub. Onze jongste jeugd heeft weer lekker kunnen ballen. Dordtsche Rugbyclub weer bedankt voor de goede organisatie!
De Cubs en de Junioren hadden beide uit wedstrijden. De Cubs hebben mooi gewonnen van RTC. De Junioren hebben helaas in Aken geen winst kunnen binnenslepen. De Duitse ploeg was helaas te sterk voor de Junioren, maar met 3 trys en 2 conversies hebben ze zich kunnen laten gelden.
De senioren hadden het helaas niet makkelijk op de Zeeuwse klei. Er was duidelijk door Tovaal ingezet op winst.

Komend weekend zijn de TBMs vrij. Het weekend daarop is het TBM Pré Paastoernooi bij REL. De Cubs spelen thuis in Breda en de Junioren spelen uit in Tilburg. Voor de Colts is de competitie klaar. Zij kunnen zich gaan voorbereiden op de 7s. De Senioren krijgen zondag The Elephants thuis op bezoek, dus kom vooral kijken en onze mannen aanmoedigen!.

Aanstaande zaterdag Six Nations in het clubhuis bij REL
Om 15:00 zal de deur van ons clubhuis open gaan.
Kom de laatse wedstijden met je teammaatjes en vrienden kijken bij REL.

Tot zaterdag bij REL!

SixNations2024.png

Jeugdcommissie

Laatste ronde laatste kans!

Voor de paaseitjes actie was er opnieuw een tikkie nodig, de andere zijn allemaal vol en dat is natuurlijk een zeer goed teken!
Grote dank vanuit de jeugdcommissie hiervoor...
Heb je nog steeds geen paaseitjes gekocht?
Dan is het nu het moment om dit tóch nog te doen, via REL, voor de jeugd van REL!

Zet bij betaling van de qr je naam (of de naam van de jeugdspeler bij) en kom ze volgende week ophalen bij rel.
Tot 20:00 zijn we zowel dinsdag als donderdag in het clubhuis aanwezig om ze uit te reiken.

Tikkie202411.jpg

Paaseitjes.jpg

Jeugdtrip

Laaaaaaatste laaaaatste mogelijkheid om je (kind) aan te melden voor de Jeugdtrip 2024. Meld je even bij de leden van de Jeugdcommissie als je toch lekker mee wil met de Jeugdtrip en die onvergetelijke momenten wil meemaken.

Rugbytrip Senioren

De trip is van vrijdag 10 mei tot en met zondag 12 mei.
Op vrijdagmorgen om 10.00 uur verzamelen in het clubhuis van REL. Nadat er het een en ander gecontroleerd en uitgedeeld is, gaan we richting Parijs.
Onderweg een Franse lunch. Eind van de middag aankomst hotel.. Daarna naar een amateurclubje in de buurt voor een wedstrijdje.

Zaterdag rugbywedstrijden kijken; Racing 92 tegen Bayonne. Parijs bekijken bij het avondlicht.

Zondag rond de middag vertrek richting Etten-Leur. Rond 18.00 uur aankomst clubhuis REL waar we de tour afsluiten met een buffet.

Aanmeld formulieren zijn er op de dinsdagavonden bij de bar. Kosten voor het geheel verzorgde gebeuren is EURO 350,--.  Je kunt dit bedrag overmaken naar de clubrekening onder de vermelding Rugbytrip 2024 Parijs.

Wedstrijden

Zaterdag 16-3-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: vrij
Cubs/U14: Thuis wedstrijd. CL BRC/REL CU 2 vs. Haagsche RC CU 2 / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Uit wedstrijd RCT JU 1 vs. CL BRC/REL JU 2 / KO 10:00 uur << Let op afwijkende tijd
Colts/U18: vrij

Zondag 17-3-2024
Heren 1: Thuis wedstrijd RC Etten-Leur 1 vs. ESRC The Elephants 1/ KO 14:30 uur

Zaterdag 23-3-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: TBM Pré Paastoernooi bij REL
Cubs/U14: Uit wedstrijd. RC Delft CU 1 vs. CL BRC/REL CU 2 / KO 11:30 uur << Let op afwijkende tijd
Junioren/U16: Thuis wedstrijd CL BRC/REL JU 2 vs. MMRC Mambas JU 1 / KO 11:00 uur
Colts/U18: vrij

Zondag 24-3-2024
Heren 1: Thuis wedstrijd RC Etten-Leur 1 vs. Maastrichtse RC 1/ KO 14:30 uur

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

23-3-2024: TBM Pre Paastoernooi
11-5-2024: voorrondes jeugd NK 7s
18-5-2024: finales jeugd NK 7s
24 t/m 26-5-2024: jeugdtrip