Convocatie 2024-14

Onderstaand de convocatie 2024-14

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

UK teams bij REL
Afgelopen Paasweekend was er weer rugby bij REL. Meerdere UK U16 en U17-teams kwamen over naar Etten-Leur en zijn bij ons als gast ontvangen.

Het leek weer als vroeger bij REL, zoals op het oude terrein aan de Ouwe Brugstraat op Leur. Jaarlijks was er een traditioneel Paastoernooi op de Leur met senioren teams uit NL, de UK, België en Duitsland. Op ons hoogtepunt waren er 12 teams die op 1 wedstrijdveld hun wedstrijden speelden en hun natje dronken. De aanmeldingen en deelname van de teams liepen snel terug toen de vliegtickets betaalbaar werden en de clubs liever naar Zuiderlijke oorden zoals Frankrijk, Italië en Spanje gingen.

Onze gasten zijn afgelopen zaterdag ontvangen met een lichte lunch (soep en brood) en later op de middag is er een lekker bord pasta uit de keuken geserveerd. Na de sportieve inspanningen werden de traditionele club items (schildje en stropdassen) aan elkaar gepresenteerd en werd er ook nog gezellig in het clubhuis gezongen.

Via deze weg willen we de spelers en vrijwilligers die deze dag tot een succes hebben gemaakt danken voor hun inzet!

Reminder: Hulp voor Rugby op Sportdagen basisscholen.
Op vrijdag 19-04 zijn er verschillende basisscholen die hun Koningsdag / Sportdag gaan organiseren.
Wij zijn met een paar trainers aanwezig op deze dagen om de rugbysport bekender te maken.
Denk jij “Ik kan wel helpen op deze sportdagen, dat lijkt me leuk!”, laat het mij, Wanne (06-55892747)), dan weten.

Sport Evenement Etten-Leur.
Vanuit de gemeente word er op 25-05 van 13:00-17:00uur een sportevenement georganiseerd. Het doel is om meer kinderen en volwassenen aan het sporten te krijgen en dat de clubs zich op het evenement kunnen promoten. Veel clubs uit de gemeente doen hieraan mee en wij als REL kunnen daar niet weg blijven.
Het plan is om op het Raadhuisplein (of rond de Moeierboom) een beachveld, een mini -hockey & -voetbalveld neer te leggen. Ook zullen er marktkraampjes worden opgesteld waar de verenigingen zich kunnen promoten en hun informatie kunnen delen.
Voor deze dag is er in de ochtend en middag hulp nodig voor het opbouwen, het promoten van onze club en het afbreken van het evenement).
Denk jij “Ik kan wel helpen op deze dag, dat lijkt me leuk!”, laat het mij, Wanne (06-55892747)), dan weten.

TBM Pré Paas Toernooi, klik hier
UK teams Keresly, Abercynon en Epping Upper Clapton, klik hier

Zaterdag 6-4-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: wedstrijden bij Oemoemenoe / Middelburg
Cubs/U14: CL BRC/REL CU 2  vs. CL Oysters/RCC CU 1 / KO 11:00 uur / thuis @ BRC
Junioren/U16: RC Eindhoven JU 1 vs. CL BRC/REL JU 2 / KO 12:00 uur
Colts/U18: vrij

Zondag 7-4-2024
Heren 1: vrij

Zaterdag 13-4-2024
Turven/U8 : vrij
Benjamins/U10 + Mini’s/U12:
wedstrijden bij RC RCC
Cubs/U14: CL BRC/REL CU 2 vs. Voorburgse RC CU 1 / KO 11:00 uur / thuis @ REL
Junioren/U16: CL BRC/REL JU 2 vs. RC The Dukes JU 2 / KO 12:00 uur / thuis bij BRC
Colts/U18: vrij

Zondag 14-4-2024
Heren 1: RC Etten-Leur 1 vs. RFC Oisterwijk Oysters 2 / KO 14:30 uur

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

11-5-2024: voorrondes jeugd NK 7s
18-5-2024: finales jeugd NK 7s