Convocatie 2024-15

Onderstaand de convocatie 2024-15

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Aan supporters, ouders en spelers van REL.
Wij als bestuur willen jullie allen graag kort de aandacht vragen over de vervaging van de rugby normen en waarden en de regels op & langs het rugbyveld.

Wij, rugbyliefhebbers, moedigen aan en geven support aan onze teams zonder dat de spelers, referee + linesman/ vrouw er last van hebben.

Daarom graag jullie aandacht voor:

• de tegenstander + referee, zij zijn bij ons te gast
  • wij ontvangen en behandelen onze gasten rugby waardig
  • supporters zijn niét welkom in de dug-out
  • supporters horen áchter de reling/ reclame bebording
  • reserve spelers ín de dug-out plaatsnemen (en lopen warm op aangeven van trainer langs de zijlijn)
  • het niet bemoeien met de leiding van de wedstrijd(en)

Wij vertrouwen erop dat bovenstaande duidelijk is en we elkaar aanspreken als jullie vinden dat bovenstaande niet word opgevolgd.
Zijn er vragen en/of opmerkingen over bovenstaande, dan horen wij dat graag.
We zien jullie allen graag zaterdag en/of zondag langs het veld bij REL om de teams te ondersteunen en aanmoedigen.

A.s. zondag 14-04 laatste thuis wedstrijd heren / A.s. zaterdag thuiswedstrijd Cubs.
Zondag spelen onze heren de één na laatste wedstrijd van de competitie, thuis tegen Oisterwijk Oisters 2. Oisters staan op de 1e plaats met 5 gewonnen wedstrijden en wij als REL op de 3e plaats met 4x winst. Gezien de ranking zal het een lastige wedstrijd worden. Maar zoals de heren eerder dit seizoen hebben laten zien kunnen zij winnen van alle teams in deze competitie.
Kom gezellig kijken, ons REL team aanmoedigen en een drankje doen!

Zaterdag spelen ook de Cubs thuis tegen de Cubs van Voorburg. Kom vooral kijken en de Cubs aanmoedigen.

Reminder: Sport Evenement Etten-Leur.
Zoals eerder aangegeven word er op 25-05 van 13:00-17:00uur een sport evenement georganiseerd door de gemeente. Veel sportclubs zullen op het Raadhuisplein en rond de Moeierboom hun sport gaan promoten waar wij als REL graag bij willen zijn. Voor deze dag is er in de ochtend en de middag hulp nodig voor het opbouwen, het promoten van onze club en het afbreken van het evenement.
Denk jij “Ik kan wel helpen op deze dag, dat lijkt me leuk!”, laat het mij dan weten.
Wanne (06-55892747)

Zaterdag 13-4-2024
Turven/U8 : vrij
Benjamins/U10 + Mini’s/U12:
wedstrijden bij RC RCC
Cubs/U14: CL BRC/REL CU 2 vs. Voorburgse RC CU 1 / KO 11:00 uur / thuis @ REL
Junioren/U16: CL BRC/REL JU 2 vs. RC The Dukes JU 2 / KO 12:00 uur / thuis bij BRC
Colts/U18: vrij

Zondag 14-4-2024
Heren 1: RC Etten-Leur 1 vs. RFC Oisterwijk Oysters 2 / KO 14:30 uur

Zaterdag 20-4-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: wedstrijden bij Tovaal
Cubs/U14: CL BRC/REL CU 2 vs. WRC Te Werve CU 1 / KO 11:00 uur / thuis @ REL
Junioren/U16: CL BRC/REL JU 2 vs. CL Vets/Bokkerijders/Wallaby’s JU 1 / KO 12:00 uur / thuis @ REL
Colts/U18: vrij

Zondag 21-4-2024
Heren 1: RC Delft 1 vs. RC Etten-Leur 1 / KO 15:00 uur

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

4-5-2024: thuiswedstrijd CL BRC/REL CU 2 vs. het U13 team van Richmond RFC  uit de UK
11-5-2024: voorrondes jeugd NK 7s
18-5-2024: finales jeugd NK 7s