Convocatie 2022 - 47

Het afgelopen weekend het eerst echt koude weekend. Weer leuke en ook leerzame wedstrijden voor de Benjamins en Mini's bij de Dukes. Mooie winst voor de Cubs en Junioren, leerzaam verlies voor de Colts. De senioren hadden een zware dobber aan RRC, mede door diverse blessures minder slagkracht.

Tijdens de dinsdag training waren deze week de Sint en zijn Pieten op bezoek bij het clubhuis van REL. De spelers van de TBM mochten gezellig bij Sinterklaas komen zitten en hem allerlei vragen stellen, waarop Sint heel gevatte antwoorden gaf. Ook de Pieten hadden een paar grappige anekdotes en hadden de Sint van deze en gene speler wat 'wetenswaardigheden' toegefluisterd. Verraste gezichten dat de Sint dat allemaal wist te vertellen. Na het 'Dag Sinterklaasje' zijn ze het veld op gegaan en hebben ze de CJCs bezocht.
Alle spelers hebben een chocoladeletter gekregen. Op de REL Facebook en Instagram zie je een wat langer verslag en foto's van het bezoek.

Uitslagen van afgelopen weekend

Cubs: RC Delft CU 2 vs. CL ZeBra REL/Tovaal CU 1:  0 - 45
Junioren: REL JU 1 vs. Waspus JU 1:  57 - 21
Colts: CL CazWa Warriors CO 1 vs. CL Southern Warriors CO 1:  55 - 22
Heren 1: RC Etten-Leur 1 vs. RRC 2:  7 - 99

Zaterdag 26 november 2022
Turven: vrij
Benjamins: Regio-dag Rugby Club Eindhoven (verdere info via de teammanager)  >>>  EINDHOVEN
Mini's: Regio-dag Rugby Club Eindhoven (verdere info via de teammanager)  >>>  EINDHOVEN
Cubs: 11:00 uur / wedstrijd THUIS / CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 vs. RRC CU 2 >>> GOES
Junioren: 12:00 uur / wedstrijd UIT / RC Aachen JU 1 vs. REL JU 1 >>> AKEN
Colts: 13:00 uur / wedstrijd THUIS / CL Southern Warriors CO 1 vs. RCT CO 1 >>> MIDDELBURG

Zondag 27 november 2022
Heren 1: 15:00 uur / wedstrijd UIT / RC Delft 1 vs. RC Etten-Leur 1  >>>  DELFT
Heren 2: 15:00 uur / wedstrijd THUIS / CL RCC/Oemoemenoe/REL 2 vs. RC The Dukes 4  >>>  ROOSENDAAL

Zaterdag 3 december 2022
Turven: vrij, Sinterklaasweekend
Benjamins: vrij, Sinterklaasweekend
Mini's: vrij, Sinterklaasweekend
Cubs:  12:00 uur <<<  / wedstrijd UIT / HRC CU 4 vs. CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 >>> DEN HAAG
Junioren: 12:00 uur / wedstrijd THUIS / REL JU 1 vs. BRC JU 1 >>> ETTEN-LEUR
Colts: 13:30 uur <<<  / wedstrijd UIT / RFC Gouda CO 1 vs. CL Southern Warriors CO 1 >>> GOES

Zondag 4 december 2022
Heren 1: 15:00 uur / wedstrijd UIT / LSRG 1 vs. RC Etten-Leur 1 >>>  LEIDEN
Heren 2: vrij

Tijden en locaties kunnen afwijken. Via de team apps zullen eventuele wijzigingen gedeeld worden.
De wedstrijden staan ook vermeld op onze website https://www.rugbyclubettenleur.nl/wedstrijden

Carnavalswagen

Zie de uitgebreide oproep in Convocatie 2022 - 46

Competitie indeling