Convocatie 2023-01

De vakantie zit er weer bijna op. Een vol tweede deel van het seizoen staat weer voor de deur. Hopelijk hebben jullie fantastische feestdagen gehad en zijn jullie allemaal heelhuids door oud en nieuw gekomen. In ieder geval is er weer voldoende afgeknald. En nu weer knallen op het rugbyveld!

Afgelopen 17 december zijn de 3 wedstrijden van de Cubs, Junioren en Colts afgelast wegens het weer. Deze worden dit weekend, 7 januari, ingehaald. De Cubs en Colts spelen thuis bij REL en de Junioren gaan naar Hoek van Holland.

De Cubs staan nu op de eerste plaats in hun competitie. Zaterdag zullen ze alles op alles zetten om de wedstrijd tegen de nu nummer 2, WRC Te Werve, te gaan winnen. Met voldoende puntensaldo zal de winnaar van deze wedstrijd zeer waarschijnlijk na volgende week zaterdag, de laatste wedstrijd van de 2e fase, de winnaar worden! Spannend dus!

De Junioren zullen spelen tegen Hoek van Holland. Geen makkelijke wedstrijd, omdat onze Junioren nog steeds te kampen hebben met blessures. Maar het zijn echte doorzetters, dus winst ligt zeker voor ze om de hoek!

De Colts staan nu op de 2e plaats in de competitie. De wedstrijd van a.s. zaterdag is tegen ARC uit Amstelveen, die nu als laatste staan. Zeker geen wedstrijd, die zomaar gewonnen kan worden. Dus onze Colts zullen scherp moeten blijven om zo de 5 wedstrijdpunten binnen te kunnen halen en ook het doelsaldo verder op te krikken.

Dus zaterdag twee spannende wedstrijden op het hoofdveld van REL. Kom vooral kijken en onze jeugd, de toekomst van REL, aanmoedigen richting de try line van de tegenstander!

Zaterdag 7 januari 2023
Turven (U8): vrij
Benjamins (U10): vrij
Mini's (U12): vrij
Cubs (U14): 10:00 uur / wedstrijd THUIS / CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 vs. WRC Te Werve CU 1 >>> ETTEN-LEUR
Junioren (U16): 12:15 uur / wedstrijd UIT / CL Waterweg Warriors JU 1 vs. REL JU 1 >>> HOEK VAN HOLLAND
Colts (U18): 12:00 uur / wedstrijd THUIS / CL Southern Warriors CO 1 vs. ARC CO 1 >>> ETTEN-LEUR

Zondag 8 januari 2023
De traditionele Oud vs. Jong staat na twee jaar weer op de kalender bij REL en nu ook met de jeugd!
Vorige week hebben jullie de uitnodiging ontvangen. In de bijlage vinden jullie de flyer met daarop het hele programma.

Zaterdag 14 januari 2023
Turven (U8): 10:30 uur / wedstrijden bij Oemoemenoe
Benjamins (U10): 10:30 uur / wedstrijden bij Oemoemenoe
Mini's (U12): 10:30 uur / wedstrijden bij Bredase RC
Cubs (U14): 11:00 uur / wedstrijd UIT / CL Waterweg Barberians CU 2 vs. CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 >>> lokatie volgt nog, ws. Schiedam
Junioren (U16):
12:00 uur / wedstrijd THUIS / CL Waterweg Warriors JU 1 vs. REL JU 1 >>> ETTEN-LEUR
Colts (U18): 13:00 uur / wedstrijd UIT / RFC Haarlem CO 1 vs. CL Southern Warriors CO 1 >>> HAARLEM

Zondag 15 januari 2023
Heren 1: 14:30 uur / wedstrijd THUIS / RC Etten-Leur 1 vs. GRC Tovaal 1 >>> ETTEN-LEUR
Heren 2: 15:00 uur / wedstrijd UIT / BRC 3 vs. CL RCC/Oemoemenoe/REL 2 >>> BREDA

Tijden en locaties kunnen afwijken. Via de team apps zullen eventuele wijzigingen gedeeld worden.
De wedstrijden staan ook vermeld op onze website https://www.rugbyclubettenleur.nl/wedstrijden

Rugby Spirit Dagen

Op 3, 4 en 5 mei is REL weer de gastheer voo de Rugby Spirit Dagen, een fantastische gelegenheid om je rugby skills te verfijnen en met andere spelers van jouw leeftijdscategorie samen te rugbyen. Je kunt ervoor kiezen om 1, 2 of 3 dagen mee te doen. Wil je meer weten over de Rugby Spirit Dagen, kijk dan op https://rugbyspirit.nl/product/rugbydagen-op-rc-etten-leur/

Fikse korting op producten van Canterbury

Pak snel die korting van 40% op alle Canterbury artikelen. Let op: Deze code is niet geldig op de REL clubshop artikelen.
Ga snel naar www.canterbury.nl en gebruik de code 40REL23 als code voor de waardebon. Voor gratis verzenden binnen Nederland moet de factuurwaarde wel Euro 75,- of meer zijn.

Competitie indeling

Cubs (U14): CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 / Cubs Shield Poule D - 2e fase