Convocatie 2023-23

Aanstaande zaterdag is het 10s toernooi voor Cubs en Junioren. Van 10:00 - 12 uur is er echter eerst de Rugby Experience Day voor de jongste jeugd. Afgelopen week was er het beach toernooi voor de Turven en de Benjamins in Hoek van Holland. De geplande 10s toernooi voor de Colts en Senioren is afgelast. Er waren helaas te weinig aanmeldingen/spelers om een goed toernooi neer te kunnen zetten.

Vorig weekend waren onze Turven en Benjamins aanwezig op het Beachtoernooi in Hoek van Holland. Vele teams konden weer tegen elkaar strijden op het strand van Hoek van Holland. Beachrugby is een stuk vermoeiender dan rugby op gras, het spel is korter en flitsender, de bal flitst over het veld, er zijn geen conversies. Onze Turven zijn nr. 1 geworden en onze Benjamins 8e. Het weer was fantastisch en de sfeer was fantastisch!

Hoe leuk is het om eens te ervaren wat rugby is. Daarvoor zijn de Rugby Experience Days waar spelers van REL hun vriendjes en vriendinnetjes mee mogen nemen en zij op een ongedwongen speelse manier kennis kunnen maken met het mooie rugby spel. Aanstaande zaterdag is het weer zover. Dus neem je vriendjes en vriendinnetjes mee. Het gaat echt weer leuk worden! Zie ook de aankondiging in de bijlage.

Aansluitend is er het 10s toernooi voor de Cubs en Junioren. Diverse teams zullen weer tegen elkaar strijden. Natuurlijk wordt de inwendige mens niet vergeten. Met in de ochtend een worstenbroodje en in de middag een lekkere hamburger speciaal, worden de inspanningen van de dag lekker beloond! Kom vooral kijken en de jeugd aanmoedigen. Het belooft, op meerdere vlakken, een mooie stralende dag te worden!

Onderhoud hoofdveld

Vanaf 12 juni wordt er onderhoud gepleegd aan het hoofdveld en is dan ook niet bespeelbaar. Alle trainingen vinden dan ook plaats op het trainingsveld. Wanneer het onderhoud gereed is, is op dit moment nog niet bekend.

In de media

In de Bode is er ook een leuk stukje geplaatst over o.a. de Rugby Experience Day en het beach toernooi: https://www.internetbode.nl/reader/39017/229945/rugby-iets-voor-jou-kom-het-ervaren-bij-rel#p=19

Uitslagen en competitie indeling

De competitie voor de Cubs, Junioren, Colts en Senioren is afgelopen.

Voor in de agenda

• 10 juni: Rugby Experience Day bij REL van 10:00 - 12:00 uur (zie ook flyer in de bijlage)
  • 10 juni: End of Season 10’s toernooi voor Cubs en Junioren
  • 23, 24 en 25 juni: Jeugdtrip TBMCJC