Convocatie 2023-50

Onderstaand de convocatie 2023-50. Heeft u vragen of opmerkingen over deze convocatie, mail dan naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U kunt ook deze enquete invullen: https://www.rugbyclubettenleur.nl/convocatie-enquete

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Met vriendelijke groeten,'

Nieuws van het bestuur

Het jaar 2023 is bijna weer voorbij en de feestdagen staan voor de deur.
Via dit medium willen wij als bestuur jullie als leden, ouders van jeugdleden sponsoren en vrienden van REL hierbij fijne feestdagen wensen en goed begin voor het jaar 2024.
We hopen jullie allen te kunnen begroeten bij ons traditionele Oud -vs- Jong activiteit op zondag 07-01-24 en hier samen te proosten op het nieuwe jaar.

A.s. zondag spelen de heren hun laatste thuis wedstrijd in de 1e fase van de competitie tegen de studenten van NSRV Obelix. De tegenstander staat op de 4e plaats wat, zoals het uit de stand op te maken is, een lastige tegenstander zal zijn. Na het zure verlies met 1 punt tegen Maastricht van afgelopen zondag, zijn de heren gebrand om met een goed gevoel de kerst periode in te gaan.
De senioren zullen jullie support weer nodig hebben voor een goed resultaat.
We hopen jullie jeugdspelers, ouders / verzorgers, sponsoren en vrienden van REL te kunnen begroeten langs het veld!

Trainingen tussen kerst en nieuwjaar.
De jeugd traint normaliter niet in de vakantie perioden. I.o.m. de beschikbaarheid van trainers en de hoeveelheid kinderen die willen komen trainen, kan hier in overleg met de teammanager van worden afgeweken. De senioren trainingen zullen alleen op dinsdag 26-12 niet doorgaan.

Grote club actie.
Dit jaar is de opbrengt 2.049,60 !!! Super resultaat en weer betere als het jaar ervoor.
Hierbij willen we iedereen danken die de loten heeft verkocht en die de loten hebben gekocht.
De prijzen voor 3 beste loten verkopers (REL-rugtas, REL-Tshirt en REL-sokken) zijn besteld en worden in het begin van het nieuwe jaar geleverd.

Hulp gezocht voor de TBM regiodag bij REL op zaterdag 27-01.
In begin van het nieuwe jaar zal er bij REL een TBM regiodag georganiseerd worden met de clubs uit de regio Zuid. Voor deze dag zoeken we vrijwilligers voor de horeca en wedstrijdleiding om de jeugd een leuke dag te geven. Wedstrijden zullen van 10:00 tot ca. 12:30uur.
Wil jij komen helpen, geef je z.s.m. op bij je teammanager.
Namens de jeugd van REL, alvast bedankt!

Oud -vs- Jong zondag 07-01-24.
Als reminder in de bijlage de uitnodiging voor de traditionele Oud -vs- Jong activiteit.
Programma, zie bijlage: vanaf 13:00 uur en gezamenlijk proosten op het nieuwe jaar ca. 15:15 uur.

Wedstrijden komend en volgend weekend

Zaterdag 16-12-2023
Turven (U8) trainingen bij RC RCC
Benjamins (U10) trainingen bij RC RCC
Mini's (U12) trainingen bij RC RCC
Cubs (U14) vs. RC Delft CU 1 @ BRC / KO 11:00 uur
Junioren (U16) vs. MMRC Mambas JU1@ MMRC / KO 12:00 uur
Colts (U18) vs. CL SBN Pink CO 1 @ RC de Scrumboks / KO 13:00 uur

Zondag 17-12-2023
Heren 1 vs. NSRV Obelix 1 @ REL / KO 14:30 uur

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

16-12-2023: Kerstdiner
7-1-2023: Oud vs. Jong
1-3-2024: TB bondsdag
1-3-2024: Landelijk Mini Festival 1e van 2 in totaal
16-3-2024: Landelijk Mini Festival 2e van 2 in totaal
23-3-2024: TBM Pre Paastoernooi
11-5-2024: voorrondes jeugd NK 7s
18-5-2024: finales jeugd NK 7s
24 t/m 26-5-2024: jeugdtrip
26-5-2024: finale heren NK 7s

[convocaties online bekijken: https://www.rugbyclubettenleur.nl/convocaties]

Bijlagen

Als je op onderstaande link klikt opent je standaard browser en wordt de PDF daarin gedownload. Het bestand staat dan in de standaard Downloads map op je computer. Lees je deze convocatie via de e-mail, dan vind je de PDF als bijlage bij de e-mail.