Convocatie 2024-02

Onderstaand de convocatie 2024-02 Heeft u vragen of opmerkingen over deze convocatie, mail dan naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U kunt ook deze enquete invullen: https://www.rugbyclubettenleur.nl/convocatie-enquete

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Met vriendelijke groeten,'

Van het bestuur

Afgelopen zondag hadden we een mooie gezellige oud -vs- jong bij REL. Met de jongste jeugd en ouders een TAG wedstrijdje gespeeld waar een aantal broertjes en zusjes ook mee deden. Er waren 2 leuke teams waarbij de oudste jeugd aansloot bij de jongste senioren en de oudere senioren een mooi team op het veld kon opstellen. Uiteindelijk heeft oud de wedstrijd met 3 punten verschil gewonnen.
Natuurlijk was de Leurse-Leut aanwezig, die niet weg te denken is op deze traditionele REL dag. De Leurse Leut leden hebben de songtekst “Hoe mooi is ons Leurke” uitgedeeld, wat na ons REL lied natuurlijk uit volle borst werd gezongen. Super mooi deze samen zang!!! Het was een mooie dag!!

Koud weer en vorst info.
Trainingen.
Zoals we allemaal weten is het de afgelopen periode erg koud geweest en zullen we ons hierop moeten kleden. Een extra onderhemd/ shirt en een wind jasje met de trainingen doet wonderen! Ook het veld kan hard zijn dus neem je sportschoenen mee.
De trainingen in de rugbysport zullen met vorst aangepast doorgaan. Er kan ook gekozen worden voor een alternatief programma die door de trainers/ teammanagers georganiseerd worden. Als het niet veilig is om op het veld te trainen en er is geen alternatief programma, zal er besloten worden dat de training niet door gaat.
Wedstrijden.
De westrijden voor zaterdag zijn afgelast. Voor de senioren wordt dit zaterdag / max zondagochtend bekeken.. Houd jullie groep apps van de teams in de gaten..

REMINDER: Hulp gezocht voor de TBM regiodag bij REL op zaterdag 27-01.
Zaterdag 27-01 zal er bij REL een TBM regiodag georganiseerd worden. Voor deze dag zoeken we vrijwilligers voor de horeca en wedstrijdleiding om de jeugd een leuke dag te geven.
Wedstrijden zullen van 10:00 tot ca. 12:30 uur.
Wil jij komen helpen, geef je z.s.m. op bij je teammanager.
Namens de jeugd van REL, alvast bedankt!

Safe the date!! Pré Carnaval bal bij REL zaterdag 03-02.
Omdat carnaval al weer snel gevierd gaat worden willen we jullie warm voor maken met een “Pré Carnaval bal” in het clubhuis. Een initiatief van een aantal enthousiaste vrijwilligers wat we toe juichen en super leuk is.
Op deze middag/ avond zijn alle ouders van onze jeugd met onze REL spelers en uiteraard vriendjes en vriendinnetjes welkom. Het clubhuis zal mooi aangekleed worden voor een mooie ambiance.
Houd rekening met programma vanaf 15:00 tot ca. 20:00 uur
Uiteraard is carnavalskleding verplicht😊🥳 (nadere info volgt)

Zaterdag 13-1-2024
Turven/U8: VRIJ
Benjamins/U10 + Mini’s/U12: Afgelast
Cubs/U14: Afgelast
Junioren/U16: Afgelast
Colts/U18: VRIJ

Afgelaste wedstrijden voor de CJCs worden op een inhaaldag ingehaald. Info daarover volgt nog.

Zondag 14-1-2024

Heren 1: Thuis wedstrijd tegen GRC Tovaal 1, KO 14:30 uur

Zaterdag 20-1-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: Regiodag bij RCT te Tilburg; info volgt
Cubs/U14: Thuis wedstrijd Etten-Leur tegen Voorburgse RC; KO 11:00uur
Junioren/U16: Thuis wedstrijd in Breda tegen The Dukes 2; KO 12:00uur
Colts/U18: Uit wedstijd in Doetinchem tegen Gelre; KO 13:00uuraaaaa

Zondag 21-1-2024
Heren 1: Uit wedstijd tegen The Elephants; KO 15:00uur

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

3-2-2024: Pre carnaval bal bij REL
1-3-2024: TB bondsdag