Convocatie 2024-03

Onderstaand de convocatie 2024-03. Heeft u vragen of opmerkingen over deze convocatie, mail dan naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U kunt ook deze enquete invullen: https://www.rugbyclubettenleur.nl/convocatie-enquete

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Met vriendelijke groeten,'

Afgelopen zaterdag waren door de koude de jeugd wedstrijden afgelast. Zondag kon de wedstrijd van de senioren tegen Tovaal doorgaan. Jammer genoeg hadden de senioren niet voldoende mensen beschikbaar door blessures om de wedstrijdpunten in Etten-Leur te houden.

Komend weekend zal het waarschijnlijk zo zijn, dat er weer wedstijden zullen worden afgelast i.v.m. de weer en de veld omstandigheden. De veld omstandigheden kunnen in de verschillende regio’s van NL afwijken, dus mogelijk gaan er wel wedstrijden door. Houd de informatie van je teammanager goed in de gaten!

03-02 Pré Carnaval bal bij REL.
Een aantal mensen zullen het al gezien hebben. De voortekenen van carnaval zijn al zichtbaar in het clubhuis!!
Over een paar weken zal het carnaval losbarsten en daarom hebben we met een paar fanatieke carnavallers/ RELlers ons clubhuis omgebouwd tot een ware feesttempel. Waarom? We houden van een feestje en weten dat jullie daar ook goed in zijn! Daarom organiseren we op zaterdag 3 februari een heus précarnavalsbal in de feesttent van REL.
Deze dag zijn er jeugdwedstrijden en open dagen, maar vanaf 15:00 ben je verkleed in het clubhuis welkom om met elkaar te kunnen hossen, dansen en een glaasje te kunnen drinken. Er is een DJ en er zijn lekkere suikerspinnen te verkrijgen! Hieronder de flyer met de details.
Na deze carnavalsmiddag zal de 6-nations wedstrijd Frankrijk -vs- Ierland in het clubhuis te zien zijn.

VersierdClubhuisCarnaval.jpg       PreCarnavalUitnodiging.jpg

10-02 Deelname Carnaval kinderoptocht.
Mogelijk hebben jullie in de wandelgangen al gehoord dat REL weer meedoet aan de kinderoptocht dit jaar!!!
Dit is weer een mooie gelegenheid om ons als club in Etten-Leur te laten zien. Vorig jaar hebben we met een groep van ca 40 personen meegelopen en hebben we de “Oele Troffee” (meest gek voor de dag komende groep) gewonnen.
We willen natuurlijk deze prijs behouden en misschien wil jij als ouder en/of REL- lid een handje helpen met de voorbereiding.
Heb je interesse om mee te lopen samen met je kind of als CJC of senior lid, dan kun je je aanmelden bij Anika, teammanager van de turven (tel: 06-42184708)
De 2500 stickers zijn weer besteld en we hopen en vertrouwen op een succesvolle activiteit!

Wedstrijdsecretaris NOODOPROEP

Het is erg moeilijk om refs te krijgen voor de thuiswedstrijden van de Cubs, Junioren en de Colts. Nu vallen we doorgaans terug op Wanne en op Max, maar beiden zijn zeker niet altijd (makkelijk) beschikbaar. Maar er zijn bij REL veel meer gekwalificeerde mensen, die zeker de wedstrijden van de CJCs kunnen fluiten. Buiten dat biedt REL ook de mogelijkheid om op kosten van REL een scheidrechtercursus te volgen, die jou een officiele scheidsrechters status kunnen geven. Ik denk hier vooral aan onze senioren, maar zeker ook de (oud) senioren, die op deze manier betrokken kunnen blijven bij REL.  Sjoerd Wartena is bereid om de refs bij te staan bij de wedstrijden. Meld je aan bij mij via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of  Wanne Wevers Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Jeugdcommissie

Heb je je (kind) nog niet opgegeven voor de jeugdtrip, wees er dan snel bij ...... opgeven kan nog tot 31 januari. Zie de bijlage voor het informatie en opgave formulier.

Zaterdag 20-1-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: Regiodag bij RCT te Tilburg; info volgt
Cubs/U14: Thuis wedstrijd Etten-Leur tegen Voorburgse RC / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Thuis wedstrijd in Breda tegen The Dukes 2 / KO 12:00 uur
Colts/U18: Uit wedstijd in Arnhem tegen Gelre / KO 13:00 uur

Zondag 21-1-2024
Heren 1: Uit wedstijd tegen The Elephants / KO 15:00 uur

Zaterdag 27-1-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: Regiodag bij REL
Cubs/U14: Uit wedstrijd WRC Te Werve CU 1 vs. CL BRC/REL CU 2 / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Uit wedstrijd CL Vets/Bokkerijders/Wallaby’s JU 1 vs. CL BRC/REL JU 2 /  KO 12:00 uur
Colts/U18: Thuis wedstijd RC Etten-Leur CO 1 vs. CL OctoBulls CO 1 / KO 13:00 uur

Zondag 28-1-2024
Heren 1:
Thuis wedstrijd RC Etten-Leur 1 vs. Maastrichtse RC 1 / KO 14:30 uur

Ten tijde van het uitkomen van deze convocatie is nog niet bekend of er wedstrijden afgelast worden. Hou vooral je whatsapp in de gaten voor de meest actuele info.

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

3-2-2024: Pré carnaval bal bij REL
10-2-2024: Kinderoptocht
1-3-2024: TB bondsdag
1-3-2024: Landelijk Mini Festival 1e van 2 in totaal