Convocatie 2024-04

Onderstaand de convocatie 2024-04. Heeft u vragen of opmerkingen over deze convocatie, mail dan naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U kunt ook deze enquete invullen: https://www.rugbyclubettenleur.nl/convocatie-enquete

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Met vriendelijke groeten,'

Na de afgelastingen van de afgelopen 2 weken is er komend weekend een vol programma.

A.s. zaterdag spelen de TBM – categorieen hun wedstrijden bij REL en ook onze Colts spelen een thuis wedstrijd.
Bij de TBM’s zijn onze gasten de clubs RC RCC, Tovaal, Oemoemenoe en RC Dort. De wedstrijden zullen onder leiding van een aantal Colts gefloten worden wat een mooi gebaar is van deze oudere naar de jongste jeugd. De TBM wedstrijden starten om 10:00uur en eindigen bij de Turven om ca. 11:30uur, bij de Benjamins ca. 12:30uur & de Mini’s ca. 11:50uur.

De Colts spelen hun wedstrijd om 13:00uur.

A.s. zondag spelen de heren ook een thuis wedstrijd tegen de heren uit Maastricht.

De jeugd en senioren zullen jullie support weer nodig hebben voor een goed resultaat.
We hopen jullie jeugdspelers, ouders / verzorgers, sponsoren en vrienden van REL te kunnen begroeten langs het veld!

REMINDER   03-02 Pré Carnaval bal bij REL.
Nog 2 weken zal het carnaval losbarsten. Als voorbereiding hierop houden we een heus précarnavalsbal in de feesttent van REL. Deze dag zijn er jeugdwedstrijden en open dagen, maar vanaf 15:00 ben je verkleed in het clubhuis welkom om met elkaar te kunnen hossen, dansen en een glaasje te kunnen drinken. Er is een DJ en er zijn lekkere suikerspinnen te verkrijgen! In de bijlage de flyer met de details.
Na deze carnavalsmiddag zal de 6-nations wedstrijd Frankrijk -vs- Ierland in het clubhuis te zien zijn..

REMINDER   10-02 Deelname Carnaval kinderoptocht.
REL doet weer mee doet aan de kinderoptocht dit jaar. Een mooie gelegenheid om ons als club in Etten-Leur te laten zien. Heb je interesse om mee te lopen samen met je kind of als CJC of senior lid, dan kun je je aanmelden bij Anika, teammanager van de turven (tel: 06-42184708)

Wedstrijdsecretaris

Dringend refs gezocht voor Cubs, Junioren en Colts wedstrijden
Het is erg moeilijk om refs te krijgen voor de thuiswedstrijden van de Cubs, Junioren en de Colts. Nu vallen we doorgaans terug op Wanne en op Max, maar beiden zijn zeker niet altijd (makkelijk) beschikbaar. Maar er zijn bij REL veel meer gekwalificeerde mensen, die zeker de wedstrijden van de CJCs kunnen fluiten. Buiten dat biedt REL ook de mogelijkheid om op kosten van REL een scheidrechtercursus te volgen, die jou een officiele scheidsrechters status kunnen geven. Ik denk hier vooral aan onze senioren, maar zeker ook de oud-senioren spelers, die op deze manier betrokken kunnen blijven bij REL.  Sjoerd Wartena is bereid om de refs bij te staan bij de wedstrijden. Meld je aan bij mij via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of  Wanne Wevers Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Jeugdcommissie

Meld je aan voor de Jeugdtrip 2024
Heb je je (kind) nog niet opgegeven voor de jeugdtrip, wees er dan snel bij ...... opgeven kan nog tot 31 januari. Zie de bijlage voor het informatie en opgave formulier.

Sponsors gezocht voor de jeugdtrip!
Voor de jeugdtrip zijn wij ook dit jaar op zoek naar sponsors. Ouders/grootouders/bedrijven iedereen die maar wil. Grote of kleine bedragen of in een andere vorm (boodschappen bijvoorbeeld) alles is welkom.
Wil je iets doneren/sponseren neem dan contact op met de jeugdcommissie. Per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch/app met Cindy Huysmans 0646022411

Zaterdag 27-1-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: Regiodag bij REL, aanvang 10:00 uur
Cubs/U14: Uit wedstrijd WRC Te Werve CU 1 vs. CL BRC/REL CU 2 / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Uit wedstrijd CL Vets/Bokkerijders/Wallaby’s JU 1 vs. CL BRC/REL JU 2 /  KO 12:00 uur
Colts/U18: Thuis wedstijd RC Etten-Leur CO 1 vs. CL OctoBulls CO 1 / KO 13:00 uur

Zondag 28-1-2024
Heren 1:
Thuis wedstrijd RC Etten-Leur 1 vs. Maastrichtse RC 1 / KO 14:30 uur

Zaterdag 3-2-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: Regiodag bij Tovaal in Goes
Cubs/U14: Uit wedstrijd CL Oysters/RCC CU 1 vs. CL BRC/REL CU 2 / KO 11:00 uur
Junioren/U16: Thuis wedstrijd @ BRC CL BRC/REL JU 2 vs. RC Eindhoven JU 1 KO 12:00 uur
Colts/U18: - geen wedstrijd -

Zondag 4-2-2024
Heren 1: Uit wedstrijd RFC Oisterwijk Oysters 2 vs. RC Etten-Leur 1 / KO 15:00 uur

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

3-2-2024: Pré carnaval bal bij REL
10-2-2024: Kinderoptocht
1-3-2024: TB bondsdag
1-3-2024: Landelijk Mini Festival 1e van 2 in totaal