Convocatie 2024-12

Onderstaand de convocatie 2024-12.

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Zaterdag 30-03 Engelse teams op bezoek bij REL.

Volgende week zaterdag komen er 3 Engelse teams op bezoek bij REL.
Een combinatie team Junioren en Colts zullen tegen onze gasten vriendschappelijke wedstrijden spelen.
Om 12:00 uur zullen onze gasten op de stoep staan en vanaf ca. 13:00 uur zullen er wedstrijdjes van 2x 10 minuten gespeeld worden.
Kom gezellig kijken, ons REL team aanmoedigen en een drankje doen!

Rugbydagen op Rugbyclub Etten-Leur in Mei

Maak je klaar voor een onvergetelijke ervaring tijdens de rugbydagen op Rugbyclub Etten-Leur in de meivakantie! Deze 3-daagse rugbyclinics, met iedere dag een ander thema, beloven niet alleen veel uitdaging en plezier, maar bieden ook een unieke kans voor kinderen (leeftijd 6-16 jaar) om te trainen onder begeleiding van diverse topspelers en -coaches. Zo zal je merken dat je echt beter wordt. Ben jij er ook bij?

Tot 1 april 10% early bird korting: code REL10

Voor meer info en aanmelden voor de rugbydagen klik hier om naar onze website te gaan

Jeugdcommissie

Einde paaseitjes actie!

Wat hebben we toch een mooi cluppie! We starten een actie en massaal is er aan zakjes paaseitjes verkocht. Wat fijn, en een grote dank je wel aan iedereen die heeft verkocht en gekocht! 💪🏻

1 verkoper blonk er toch wel uit met een mega verkoop van 48 zakjes! Pepijn heeft daarom een extra rel cadeautje mogen ontvangen en willen we even extra in het zonnetje zetten...

Super goed gedaan Pepijn!

PepijnTopVerkoperPaaseieren.jpg

Wedstrijdsecretaris

Afgelopen zondag hebben de Senioren een prima wedstrijd gespeeld tegen de Elephants. De REL mannen hadden van seconde 1 duidelijk de overhand. Als die mannen op stoom zijn, dan laten ze zien wie de REL boys zijn. Ook in de 2e helft lieten ze zich niet omver lopen. Helaas konden de Cubs in Breda niet de winst binnenslepen. Zo ook niet de Junioren.

Komende zaterdag is er weer de befaamde TBM Pré Paas Toernooi. Meer dan 450 spelers zullen weer mooie potjes gaan spelen op onze twee velden. Kom zeker langs en moedig onze jongste jeugd aan! De Cubs gaan naar Delft en de Junioren spelen thuis in Breda. Onze Senioren spelen zondag wederom thuis tegen Maastricht.  Dus ook zondag rugby op de Kempenerrandweg. Kom dus vooral kijken!

Zaterdag 23-3-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: TBM Pré Paastoernooi bij REL
Cubs/U14: Uit wedstrijd. RC Delft CU 1 vs. CL BRC/REL CU 2 / KO 11:30 uur << Let op afwijkende tijd
Junioren/U16: Thuis wedstrijd CL BRC/REL JU 2 vs. MMRC Mambas JU 1 / KO 11:00 uur
Colts/U18: vrij

Zondag 24-3-2024
Heren 1: Thuis wedstrijd RC Etten-Leur 1 vs. Maastrichtse RC 1/ KO 14:30 uur

Zaterdag 30-3-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: vrij
Cubs/U14: vrij
Junioren/U16 + Colts/U18: Vriendschappelijke wedstrijden tegen Keresly RFC (U17), Abercynon RFC (U16) en Epping Upper Clapton RFC (U16) / KO 13:30 uur / eind toernooi ca. 16:30 uur
(Engelse teams komen circa 12:00 uur aan en circa 18:00 uur is de afsluiting)

Zondag 31-3-2024
Heren 1: vrij

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

23-3-2024: TBM Pre Paastoernooi
11-5-2024: voorrondes jeugd NK 7s