Convocatie 2022 - 48

Afgelopen weekend zijn de Benjamins en Mini's naar Eindhoven afgereisd om daar hun krachten te meten. Er waren geen kruisfinales, maar de Benjamins zijn 1e geworden en de Mini's zijn 4e geworden in hun poules.
Het was voor de Cubs afgelopen weekend een flinke overwinning op RRC (Rotterdamse Rugby Club). Kort na de k.o. meteen een try. Dat was een ferm begin. En ZeBra had er flink de pas in. Try's en bijna alle conversies bleven de stand opdrijven. Een 68-0 overwinning voor de Cubs gaf een goede boost!
De Junioren hadden te kampen met een aantal blessures waardoor ze gehavend in Aken aankwamen. Ondanks dat hebben ze het toch nog tot een stand van 34-22 kunnen krijgen. De Junioren spelen dit weekend weer thuis, dus kom ze massaal aanmoedigen!
De Colts mochten deze keer weer tegen Tilburg, de ploeg waarvan ze de laatste wedstrijd in de 1e fase nipt hadden verloren. Er werd keihard, maar fair, gestreden. Deze keer konden onze Colts met winst afsluiten: 31-22
De Heren 1 zat het niet mee. Door het grote aantal blessures kon ook het minimaal vereiste aantal spelers van 10 man niet gehaald worden. Met RC Delft 1 is afgestemd dat zij reglementair de wedstrijd hebben gewonnen en zij er 5 wedstrijdpunten bij hebben gekregen. Snel herstel voor de mannen van REL !
De Heren 2 moesten helaas in Roosendaal aan de Dukes de overwinning laten: 0-31. Uit onbevestigde berichten: In de 3e helft schijnt het verlies goed gemaakt te zijn .......

Uitslagen van afgelopen weekend

Cubs: CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 vs. RRC CU 2: 68 - 0
Junioren: RC Aachen JU 1 vs. REL JU 1: 34 - 22
Colts: CL Southern Warriors CO 1 vs. RCT CO 1: 31 - 22
Heren 1: RC Delft 1 vs. RC Etten-Leur 1: 30 - 0 (reglementaire winst voor RC Delft)
Heren 2: CL RCC/Oemoemenoe/REL 2 vs. RC The Dukes 4: 0 - 31

Zaterdag 3 december 2022
Turven: vrij, Sinterklaasweekend
Benjamins: vrij, Sinterklaasweekend
Mini's: vrij, Sinterklaasweekend
Cubs:  12:00 uur <<<  / wedstrijd UIT / HRC CU 4 vs. CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 >>> DEN HAAG
Junioren: 12:00 uur / wedstrijd THUIS / REL JU 1 vs. BRC JU 1 >>> ETTEN-LEUR
Colts: 13:30 uur <<<  / wedstrijd UIT / RFC Gouda CO 1 vs. CL Southern Warriors CO 1 >>> GOES

Zondag 4 december 2022
Heren 1: 13:00 uur <<<  / wedstrijd UIT / LSRG 1 vs. RC Etten-Leur 1 >>>  LEIDEN
Heren 2: vrij

Zaterdag 10 december 2022
Turven: vrij
Benjamins: toernooi bij Rugbyclub Tilburg
Mini's: toernooi bij Rugbyclub Tilburg
Cubs: vrij
Junioren: vrij
Colts: clustertraining met Oemoemenoe en Dordtsche RC

Zondag 11 december 2022
Heren 1: 14:.30 uur / wedstrijd THUIS /  RC Etten-Leur 1 vs. Haagsche RC 2 >>>  ETTEN-LEUR
Heren 2: 15:00 uur / wedstrijd UIT / RC Aachen 2 vs. CL RCC/Oemoemenoe/REL 2 >>> AKEN

Tijden en locaties kunnen afwijken. Via de team apps zullen eventuele wijzigingen gedeeld worden.
De wedstrijden staan ook vermeld op onze website https://www.rugbyclubettenleur.nl/wedstrijden
Voor diverse wedstrijden zijn er andere aanvangstijden dan normaal.

Fikse korting op producten van Canterbury

Pak snel die korting van 40% op alle Canterbury artikelen. Let op: Deze code is niet geldig op de REL clubshop artikelen.
Ga snel naar www.canterbury.nl en gebruik de code 40REL23 als code voor de waardebon. Voor gratis verzenden binnen Nederland moet de factuurwaarde wel Euro 75,- of meer zijn.

Carnavalswagen

Zie de uitgebreide oproep in Convocatie 2022 - 46

Competitie indeling

Cubs (U14): CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 / Cubs Shield Poule D - 2e fase