Convocatie 2022 - 49

Afgelopen weekend hebben de Cubs en de Colts weer de winst kunnen pakken. De Junioren kampen helaas nog met blessures. Gelukkig konden ze hun verlies beperken.

De Cubs zijn nu koploper in hun poule. De volgende wedstrijd is op 17 december. Dan spelen ze tegen de nummer 2 WRC Te Werve. Als ze deze wedstrijd met 5 punten winnen (4 punten voor de winst en 1 punt voor minimaal 3 try's verschil), dan zijn ze zeker van hun 1e plaats en mogen ze naar alle waarschijnlijk in de 3e fase starten in de Bowl. De Junioren zijn echte knokkers. Ze kampen met blessures, maar wisten thuis hun verlies te beperken tot 10-19. De Colts hadden tegen Gouda weinig weerstand. In het begin leek het nog een vliegende start te worden van Gouda, maar dat was al snel voorbij. Onze Colts zaten lekker in hun spel. Met nog 2 wedstrijden te gaan kunnen ze, als ze punten blijven pakken, in ieder geval een sterke 2e worden.

Uitslagen van afgelopen weekend

Cubs:
  HRC CU 4 vs. CL ZeBra REL/Tovaal CU 1:  0-46
Junioren: REL JU 1 vs. BRC JU 1:  10-19
Colts: RFC Gouda CO 1 vs. CL Southern Warriors CO 1:  19-78

Zaterdag 10 december 2022
Turven: toernooi bij Rugbyclub Tilburg
Benjamins: toernooi bij Rugbyclub Tilburg
Mini's: toernooi bij Rugbyclub Tilburg
Cubs: vrij
Junioren: vrij
Colts: clustertraining met Oemoemenoe en Dordtsche RC >>> MIDDELBURG

Zondag 11 december 2022
Heren 1: wedstrijd wordt niet gespeeld
Heren 2: 15:00 uur / wedstrijd UIT / RC Aachen 2 vs. CL RCC/Oemoemenoe/REL 2 >>> AKEN

Zaterdag 17 december 2022
Turven: vrij
Benjamins: vrij
Mini's: vrij
Cubs: 11:00 uur / wedstrijd THUIS / CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 vs. WRC Te Werve CU 1 >>> ETTEN-LEUR
Junioren: 112:00 uur / wedstrijd UIT / CL Waterweg Warriors JU 1 vs. REL JU 1 >>> locatie volgende week bekend
Colts: 13:00 uur / wedstrijd THUIS / CL Southern Warriors CO 1 vs. ARC CO 1 >>> ETTEN-LEUR

Zondag 18 december 2022
Heren 1: wedstrijd wordt niet gespeeld
Heren 2: geen wedstrijd

Tijden en locaties kunnen afwijken. Via de team apps zullen eventuele wijzigingen gedeeld worden.
De wedstrijden staan ook vermeld op onze website https://www.rugbyclubettenleur.nl/wedstrijden

Kerstdiner

Deze week is hiervoor nog een extra mailing rond gegaan. Meld je in ieder geval aan voor 10 december !!!

Fikse korting op producten van Canterbury

Pak snel die korting van 40% op alle Canterbury artikelen. Let op: Deze code is niet geldig op de REL clubshop artikelen.
Ga snel naar www.canterbury.nl en gebruik de code 40REL23 als code voor de waardebon. Voor gratis verzenden binnen Nederland moet de factuurwaarde wel Euro 75,- of meer zijn.

REL - Rugby bal actie

REL is afgelopen seizoen ’21-’22 met de jeugd gegroeid en we willen deze groei verder door gaan zetten.
Om onze leden en nieuwe leden te enthousiasmeren hebben we een rugbyballen actie bedacht:

“Try Rugby en krijg of verdien een REL Rugbybal”

Word jij lid -ÓF- lever jij een nieuw lid aan, dan krijg jij ook een mooie rugbybal met het logo van REL erop.

In de bijlage vind je een flyer, die je kunt delen in de diverse groeps apps van jouw school of bedrijf.
Deel deze flyer van de rugbybal actie, laat nieuwe rugbyers naar REL komen en verdien een REL – rugbybal !!!

Namens Bestuur Rugbyclub Etten-Leur

Carnavalswagen

Zie de uitgebreide oproep in Convocatie 2022 - 46
LET OP: WE ZOEKEN OOK NOG EEN RUIMTE OM DE CARNAVALSWAGEN TE BOUWEN !

Competitie indeling

Cubs (U14): CL ZeBra REL/Tovaal CU 1 / Cubs Shield Poule D - 2e fase
Junioren (U16): REL JU 1 / Junioren Bowl Poule B - 2e fase
Colts (U18): CL Southern Warriors CO 1 / Colts Plate - 2e fase